Tuesday, December 6, 2011

adekah aku nie terlalu memilih....oohh tidak...Ya ALLAH, jangan la bagi aku terlalu memilih lagi-lagi dalam memilih pekerjaan aku...aku tahu sekarang nie tyme gawat..susah untuk dapatkan kerja...jadi janganlah jadi kan diriku nie terlalu memilih dalam mencari pekerjaan....
aku tahu aku tak memohon untuk jadi lecturer uitm tu sbb mase tu aku tengah jadi cikgu ganti...dan sekarang aku berbelah bagi untuk join tessdee tu...sebab elaun rm500...umah tak disediakan jadi mungkin aku akan sewa umah...kalau nak ulang alik dari rumah, memang la boleh,,,tapi tak larat nak naik motor...jauh tu...rasanya 3 kali ganda jauh nyer dari jadi cikgu ganti dulu...lagi-lagi musim hujan sekarang...kalau pandai bawak kereta x pe gak....Ya ALLAH...janganlah bagi aku terlalu memilih...mudah-mudahan aku dapat pekerjaan tetap dan semoga rezeki ku ade Ya ALLAH....for those yang bace, janganla meluat ye..hehehe just nak luah kan perasaan...emm ape la jadi ngan interview aku aritu yee....emmmm

No comments:

Post a Comment